13 Temmuz 2007 Cuma

Rakamlarla Geçen Hafta

* MSN listem bir anda neredeyse İKİ katına çıktı, nasıl ve neden oldu anlayamadım.
* İKİ kişi bana birilerini ayarlamaya çalıştı ama ben çok tembelim.
* BİR tatil planı yaptım sonunda, bakalım gerçekleşecek mi?
* Geç kalmış BİR doğumgünü kutladık.
* BEŞ kişi mangal yaptık ve daha öncekilerin aksine etten ziyade alkolü abarttım.
* İKİ gündür midemin sağ yanı ağrıyor, acaba apandisitim mi patlayacak?
* Haftasonu ÜÇ kez sinemaya gittik; "Boş Oda"ya sakın gitmeyin, "Transformers"a zorunlu olarak gideceksiniz zaten.
* Pirates of the Caribbean 3'e İKİnci kere gittim ve aynı yerlerde İKİnci kere uyudum, işin garip yanı filmi ilk kez seyreden Ahmet de uyudu.
* BEŞ bölüm Naruto seyrettim, kaldı DOKSAN BEŞ bölüm.
* BİR sweatshirt aldım ve herkesten laf yedim; Hayır kardeşim, boyalı duvara sürtünmedim, modeli öyle!

1 yorum:

ahmet dedi ki...

zz(zercanzercan) hep sarhos ol sen e mi?!
.... mangalda tüm cocuklarimi doyurduktan sonra taksime gitmek icin JIPimize biniyoruz. zz kapiyi zar zor acip , ön yolcu koltuguna zar zor oturup , bana ciddi "arabayi neden benim sürmedigimi hic anlamis degilim" diyor , allah belani versin zz :D