20 Temmuz 2007 Cuma

Kaderim Sizin Ellerinizde

Şu an aşağıdaki gibi bişeyim;

Tamam tamam biliyorum bu kadar yakışıklı değilim ama elimdeki yazılımla bu kadar benzetebildik (benzetebildik diyorum keza Tolga'nın da katkısı oldu). Neyse sonuç olarak bıyığı sakalına karışmış herhangi bir peygamber adayı gibiyim (saçı sakalına diyemiyorum). Ancak bu sıcaklarda hiç çekilmiyor bu şekilde, dolayısı ile bu haftasonu sanırsam bir berber yolu göründü bana. Şimdi kaderim sizin ellerinizde, bundan sonraki tipim hangisi olmalı? Bakın aşağıda "Yorumlar" diye bi' link var, oraya yazın. Yeterli ilgi gelmezse de "kapatırız bu bloğu kapatırız!" (Gora'daki Şafak Sezer tonlaması ile okuyun).

 
 
 

15 yorum:

Adsız dedi ki...

en iyisi bence oldugun halin ama 1 ve 4 numaradan ozellikle uzak dur. Belki 5, belki 6 sen bilirsin yine de

Adsız dedi ki...

6.

ama sana benzeseler yada gercek resimler olsa daha iyi olacak.

Unknown dedi ki...

bence 4, genç gösteriyo sanki :)

Caine dedi ki...

1- aykırı
2- fırıldak
3- sercan
4- genc aykırı
5- dolmuşçu/taksici/kamyoncu
6- kasımpaşalı

bence 3... zaten o sensin be... ayak yapma o mu bu mu diye :)

koray dedi ki...

Ben 2 diyorum...

Adsız dedi ki...

6. Yorum
6 di-yorum

Adsız dedi ki...

1dir

Adsız dedi ki...

2 / 5 / 6

Unknown dedi ki...

kirli sakal,ve bıyıkları hafif kısaltıyoruz (7-8 mm uzunluk kafi.. palabıyık durumundan çıksa kafi :),süper olur.. yani şu an ki halin kısa bıyık versiyonu..
yinedeee... bıyıksız halinde fena olmas gibi.. oyum 6 numaraya.. ;)

Adsız dedi ki...

berberi iptal et..bence hiç biri eski haline devam et ama illaki seçin uleyyn diosan:) 6 isabet olur..sıhhatler olsun ;)

sercan dedi ki...

Son durum şöyle;
1 1 oy
2 2 oy
3 1 oy
4 1 oy
5 2 oy
6 6 oy

Oy çoğunluğu ile sakal ve bıyık kısaltılmıştır (kirli sakal görünümü)...

ahmet dedi ki...

5 numara pliz

memdali dedi ki...

ikiiiiiiiiiiiiii

memdali dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Renderman dedi ki...

Abi 5 diyorum karizmaya bak, yürü be.