27 Temmuz 2007 Cuma

Dün Gece Rüyamda (2 Süper Rüya Birden)

Dün gece rüyamda tanımadığım 2 kişiye hayatımı tanıtıyordum. Onlarla birlikte işe gidiyor, arkadaşlarımla buluşuyor, eve dönüyor, normal günlük hayatta yaptığım sıkıcı işleri yapıyor bir yandan da "işte burası benim çalıştığım yer, bu benim arkadaşım, burası evim, vs..." diyerek hayatımda rehberlik ediyordum. Onlar da nedense not alıyorlardı. Tüm bunların yanında bir de hayatım akarken uzakta olan birini bekliyordum ama kimi beklediğimi bilmiyordum. Uyanmama yakın beklediğim kişi bana Internet'ten video gönderdi ve kim olduğunu tanıyamayarak üzüldüm. Uyandığımda evde takılıyordum ki bir süre sonra birden adamın kim olduğunu hatırladım. Oha diyorum insan beynine, taa geçmiş arşivden birini çekip çıkarmış rüyama koymuş.

İkinci süper rüyada Serra parlak kahverengi bir at sahibi olduğunu görüyor dün gece. Herkese atını gösterip anlatıyor falan. Ancak sonra birileri atın kuyruğunu kesiyor. Meğerse kedilerin bıyıkları gibi atların da kuyrukları kesilirse dengeleri bozulurmuş. Atı öldürmek zorunda kalıyorlar. Üzülerek uyanmış yazık kızcağız...

Hiç yorum yok: